Måndag igen

Vart tar helgerna vägen? går så fort jue...Men denna helgen har jag ändå hunnit med att få en del gjort och det e skönt.  Samma sak gäller denna veckan har så sinnessjukt mycket jag vill få gjort denna veckan och jag ska fan hinna med allt oxå. Sen till helgen är man helt ledig :)..
Denna veckan gäller farsta två gånger, tis och ons, men ja klagar inte jag börjar känna mig bättre och sen behöver jag kommer härifrån, de gäller inte många timmar men ändå skönt...
Nu hoppas jag bara att K inte blir sjuk, verkar som att jag smittat både K och A och ha K hemma och sjuk skulle fan inte vara det roligaste just nu, så jag hoppas att de ligger kvar så som de e nu..

Nu blire d att dricka upp kaffet och sen är det dags att börja ta tag i storstädningen ska köra ett rum ordentligt i taget, enda gången de e jobbigt att ha en stor lägenhet :P

Have a najs Måndag ;)

C YA

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0